تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 46015 تاریخ انتشار : 10 فروردین 1399

در راستای اجرای تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر خارج نشدن مردم از خانه، شرکت ملی پست با تمرکز بر ارائه خدمات پستی تجارت الکترونیک، توانسته به میزان قابل توجهی از ترددهای غیرضروری شهروندان جلوگیری نماید.

به گزارش صدای پول از روابط عمومی شرکت ملی پست، مهدی مقصودی مدیرکل پست استان تهران با اعلام اینکه در شرایط شیوع ویروس کرونا خرید و فروش مایحتاج و نیازمندی های سبد خانوار در فضای مجازی رشد چشم گیری پیدا کرده گفت: مجموعه پست برحسب وظیفه و نقش خود در این مبارزه، فعالیت در روزهای تعطیل را بر خود واجب دانسته و تنها در روز سیزده فروردین تعطیل خواهد بود.

وی افزود: شرکت ملی پست به عنوان گسترده ترین ارائه دهنده خدمات پستی در سطح کشور ضمن رعایت کامل موارد بهداشتی، سختی و مرارت خدمت رسانی این ایام را با شیرینی تأمین سلامت و امنیت همشهریان بر خود هموار نموده است.

مقصودی با ایثارگرانه دانستن خدمت رسانی کارکنان پست در این شرایط دشوار ابراز داشت: در روزهایی که مدافعان سلامت در خط مقدم رویارویی با کرونا ویروس قرار دارند و علیرغم شیوع تصاعدی ویروس کرونا و همزمانی این بحران با ایام تعطیلات نوروز، کارکنان پست فداکارانه درحال خدمت رسانی بوده و از تحمل این مرارت ها به خود می بالند.

وی افزود: اقدامات شایسته مدیران ارشد و درک متقابل پرسنل فهیم شرکت از وضعیت کنونی، باعث شده تا بر خلاف کاهش مدت زمان خدمت رسانی در سایر دوایر دولتی، اداره کل پست استان تهران و سایر ادارات پست سراسر کشور همچون گذشته و حتی بیش از آن، نسبت به ارائه خدمات همت گمارده و از هرگونه خلل در یاری رسانی به مردم جلوگیری نمایند.

مقصودی با تاکید بر وجود بستر های مناسب سخت افزاری و نرم افزاری برای ارائه خدمات گفت: با استفاده از اپلیکیشن پستخونه، تمامی کارهای قبول یک بسته پستی تا زمان صدور بارکد رهگیری همانند یک اپراتور مستقر در باجه پستی قابل انجام است و مشتریان می توانند با مراجعه به شعبه، تنها بارکد اسکن شده را دریافت و بسته را با کمترین زمان حضور فیزیکی در باجه تحویل دهند.

وی ضمن اعلام اینکه کلیه دفاتر مرکزی مناطق پستی استان تهران در روزهای تعطیلات نوروز دایر هستند ادامه داد: در اقدامی علمی به گونه ای عمل شده تا همه مرسولات وارده به پست به صورت کامل ضدعفونی و پیش از رهسپاری به مقصد مجدداً گند زدایی شود.

مدیرکل پست استان تهران اضافه کرد: درحال حاضر تمامی امکانات ضدعفونی و دستکش و الکل برای پرسنل تهیه شده و محیط مراکز پستی نیز چندین نوبت در طول روز ضدعفونی می‌شود.

Twitter Google+ Facebook
314 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها