تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 50916 تاریخ انتشار : 18 تیر 1399

رئیس اداره کل روابط عمومی بانک سپه خبرداد: با توجه به استقرار سامانه جدید بانکداری الکترونیک بانک سپه تمام درگاههای غیرحضوری این بانک از ساعت ۱۲ روز پنجشنبه ۱۹ تیرماه به مدت ۲۴ ساعت قطع و تا یک هفته با اختلال احتمالی مواجه خواهد شد.

به گزارش صدای پول ، غلامرضا اسکندری با بیان اینکه از نوزدهم تیرماه سالجاری عملیات استقرار سامانه بانکداری متمرکز آغاز خواهد شد گفت: بانک سپه به منظور خدمات رسانی مطلوب تر به مشتریان اقدام به ارتقای سیستم ها و سامانه های خود کرده و در این مرحله کلیه حساب‌های سپرده ای بانک متمرکز شده و کلیه خدمات و محصولات ریالی بانک از آن طریق ارائه خواهد شد و در این راستا سرویس‌ها و خدمات حضوری و غیر حضوری بانک به صورت موقت قطع و به سامانه جدید انتقال می یابد.
وی اضافه کرد: به دلیل اهمیت مهاجرت مطلوب سامانه ها و سرویس ها، احتمال بروز محدودیت‌هایی در خصوص ارائه خدمات و محصولات در درگاه‌های حضوری و غیرحضوری بانک طی یک هفته آتی وجود خواهد داشت که امری طبیعی است و نهایت مساعی و تلاش کلیه همکاران برآن است که سرویس های مناسب به مشتریان گرامی ارایه شود.
اسکندری با بیان اینکه استقرار هرچه بهتر و کاملتر این سامانه صبوری، همراهی و همکاری مشتریان محترم را می طلبد، اظهار داشت: این سامانه تحولی نوین در عرصه بانکداری برای مشتریان به همراه خواهد داشت.

Twitter Google+ Facebook
368 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها