تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 44865 تاریخ انتشار : 7 اسفند 1398

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در دیدار با اسماعیل دوستی عضو هیأت‌عامل بانک‌پاسارگاد، از اقدامات ارزشمند این بانک در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی قدردانی کرد.

به گزارش صدای پول از  روابط عمومی بانک پاسارگاد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، در دیدار با اسماعیل دوستی عضو هیأت‌عامل بانک‌پاسارگاد، از مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره این بانک به دلیل توجه ویژه به ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در زمینه‌های فرهنگی، آموزش و اجتماعی قدردانی کرد و همت این بانک را در ساخت مدرسه و کتابخانه در مناطق محروم کشور ارزشمند خواند.

بر اساس این خبر، در این دیدار مهندس دوستی عضو هیأت‌عامل بانک‌پاسارگاد نیز با ارایه گزارشی از اقدامات این بانک در راستای عمل به رسالت‌های اجتماعی به خصوص در امر ساخت مدرسه و کتابخانه در نقاط کمتر توسعه یافته و همچنین کمک به هم‌وطنانمان در مناطق سیل‌زده، یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌های بانک‌پاسارگاد را کمک به ارتقای سطح آموزشی، فرهنگی و اجتماعی کشور خواند.

گفتنی است بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، ۶ مدرسه در مناطق مختلف استان‌های لرستان و خوزستان افتتاح کرد.

Twitter Google+ Facebook
234 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها