تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 39074 تاریخ انتشار : 21 مهر 1398

عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون: ضریب نفوذ بانکداری الکترونیک بانک توسعه تعاون در حال افزایش است

 به گزارش صدای پول، عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت شعب استان کرمان که به‌منظور بررسی و سنجش میزان کارایی، اثربخشی و تحقق کمی و کیفی عملکرد با توجه به برنامه ابلاغی سال ۹۸ در محل ساختمان ستادی میرداماد این بانک برگزار شد گفت: سامانه همراه بانک و اینترنت بانک توسعه تعاون از قابلیت‌های مناسبی برای سهولت استفاده عموم برخوردار است و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهره مندی مشتریان از این سامانه و افزایش ضریب بانکداری الکترونیک بانک توسعه تعاون در حال اجراست.

نجفی خاطر نشان کرد: بانک توسعه تعاون در راستای تسهیل خدمت رسانی، شعب بانک را با پراکندگی زیاد جغرافیایی ایجاد نموده است و با این ظرفیت، عاملیت طرحهای ملی و توسعه‌ای را به عهده گرفته است.

وی با بیان عملکرد استان کرمان گفت: مانده تسهیلات اعطایی استان در حال حاضر بالغ بر ۴۳۳۰ میلیارد ریال می‌باشد و تسهیلات پرداختی طی سالهای ۹۷ و ۹۸ افزون بر ۳۰۰۰ میلیارد ریال می‌باشد.

وی با اشاره به این که حدود ۴.۵ درصد امکانات بانک توسعه تعاون به لحاظ شعبه، نیروی انسانی و تجهیزات بانکداری الکترونیک در استان کرمان بکار گرفته شده گفت: این استان در سال ۹۷ به ارزش ۱۱۰۰ میلیارد ریال و در شش ماهه ابتدایی سال جاری به ارزش ۸۰۳ میلیارد ریال ضمانت نامه صادر نموده و با این کارنامه سهم ۶ درصدی از مجموع عملکرد بانک در این شاخص را رقم زده است.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون با بررسی عملکرد کرمان در بهره گیری از محصولات بانکی گفت: ۱۲ درصد عملیات اجرا شده بانک در طرح همراه در این استان صورت گرفته است.

گفتنی است در این جلسه حسن شریفی مدیر امور طرح و برنامه و محمد ذوالفقاری مدیر امور مالی بانک توسعه تعاون ابعاد تخصصی عملکرد استان کرمان را بررسی نمودند و حمید رضا حکمتی نیا مدیر امور شعب استان کرمان، معاونین استان و روسای شعب توضیحاتی در خصوص برنامه‌های پیش رو ارائه دادند.

Twitter Google+ Facebook
259 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها