تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 50933 تاریخ انتشار : 18 تیر 1399

 

بانک‌پاسارگاد جهت رفاه حال مشتریان، سقف پیش‌فرض برای انتقال وجه به سایر حساب‌ها و یا حواله بین بانکی را برای تمام کاربران اینترنت بانک با رمز ثابت و دوعاملی، به مبلغ۵۰ میلیون ریال افزایش داد.

به گزارش صدای پول از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، مشتریان این بانک از این پس می‌توانند از طریق بانکداری مجازی (اینترنت‌بانک)، تا مبلغ ۵۰ میلیون ریال، به سایر حساب‌ها انتقال وجه و یا حواله بین بانکی (ساتنا و پایا) انجام دهند.

بانک‌پاسارگاد همچنین به‌منظور افزایش امنیت در بانکداری مجازی و صیانت از سپرده‌های مشتریان، جهت انتقال وجه و حواله بین بانکی از طریق سامانه بانکداری مجازی با شیوه‌ی ورود با رمز ثابت، برای مبالغ بیش از ۲ میلیون‌ریال، ثبت کد دوعاملی اینترنت‌بانک (رمز یک بار مصرف) را الزامی کرد.

به این ترتیب، در صورتی‌که مجموع دستور پرداخت‌های حواله بین بانکی (شامل ساتنا و پایا) یا انتقال به حساب غیر (به جز انتقال وجه بین سپرده‌های خود مشتری)، به مبلغ ۲ میلیون ریال در روز برسد، برای انجام انتقال وجه و یا حواله بین بانکی بیش از این مبلغ، با ورود به صفحه‌ی انتقال وجه و انتخاب یکی از گزینه‌های ذکر شده برای دریافت رمز دوعاملی اینترنت‌بانک، کد را دریافت کرده و پس از تایید آن، ادامه‌ی عملیات حواله بین بانکی یا انتقال وجه به حساب غیر، انجام خواهد شد.

گفتنی است مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره‌ی تماس۸۲۸۹۰ و سامانه‌ی CRM در سایت این بانک به آدرس https://www.bpi.ir/crm آماده‌ی ارائه‌ی اطلاعات بیشتر به مشتریان است.

Twitter Google+ Facebook
350 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها