تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 50220 تاریخ انتشار : 10 تیر 1399

در مراسمی با حضور دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی از سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان (سجام) رونمایی شد.
به گزارش صدای پول از روابط عمومی بانک دی؛ در مراسمی که با حضور برات کریمی، مدیرعامل بانک، فریدون رشیدی، نایب رییس هیئت مدیره، حسین فهیمی، مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، صادق فرامرزی، مدیرعامل شرکت فرابوم و جمعی از معاونان و مدیران سه شرکت برگزار شد، از سامانه احراز هویت حضوری سجام در بانک دی رونمایی شد.
در این مراسم مدیرعامل بانک دی با اشاره به لزوم بهبود زمینه‌های توسعه بانکداری مدرن و دیجیتال در بانک تصریح کرد: با تغییر نگاه استراتژیک بانک به بازار، تقویت حوزه های IT به عنوان یک اولویت در دستور کار بانک قرار گرفته است که پیاده سازی فاز اول بانکداری دیجیتال با هدف سرعت در ارائه خدمات و افزایش درآمدهای غیرمشاع و کارمزدی محقق شد که گشایش بزرگی در مسیر حرکت هدفمند و پرشتاب بانک است.
کریمی، ضمن قدردانی از همکاری‌های متقابل شرکت سپرده گذاری مرکزی و شرکت فرابوم با بانک دی در تسهیل زمینه‌های پیاده سازی سامانه احراز هویت حضوری سجام گفت: بانک دی متعلق به خانواده معزز شهدا و ایثارگران است و هرگونه اقدامی در گسترش و ارائه خدمات به این جامعه هدف جزو وظایف اصلی ما محسوب می شود.
وی افزود: پیاده سازی سامانه احراز هویت حضوری در شعب بانک دی اولین گام برای گسترش زنجیره خدمات مشاوره مالی و سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه در  بانک است که امیدوارم با یاری خدا زمینه ارتقای سطح خدمات دهی به مشتریان و سهامداران در این حوزه گسترش پیدا کند.
کریمی در پایان سخنانش ضمن قدردانی از تلاش‌های همکاران معاونت فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک در پیاده سازی سامانه احراز هویت حضوری سجام ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک زمینه احراز هویت غیرحضوری از طریق اپلیکیشن بانک نیز فراهم شود.
در ادامه این مراسم حسین فهیمی، مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی ضمن ابراز خرسندی از همکاری با بانک دی گفت: خدمت رسانی به جامعه هدف این بانک یعنی خانواده معزز شهدا و ایثارگران، مهم ترین عامل انگیزشی شرکت سپرده گذاری مرکزی بود تا ارتقای سطح خدمات دهی این بانک را در اولویت کاری خود قرار دهیم.
وی افزود: امیدواریم پیاده سازی این سامانه در بانک دی نخستین گام در زمینه توسعه همکاری های متقابل باشد و در آینده نزدیک تمام دسترسی ها به بازار سرمایه از طریق بانک دی فراهم شود.
همچنین در این مراسم فریدون رشیدی، نایب رییس هیئت مدیره بانک دی با بیان این که برخورداری از نیروهای جوان و تحصیل‌کرده و به کارگیری مدیران باتجربه نظام بانکی، بانک دی را در زمره چابک‌ترین بانک‌های کشور قرارداده است گفت: این مزیت موجب شده است که بانک دی آمادگی همسو شدن با رویدادهای نو و تغییرات فناورانه را داشته باشد و بتواند بزرگترین تصمیمات را در کمترین زمان ممکن از مرحله ایده به مرحله اجرا برساند.
وی افزود: امیدوارم با رونمایی از این سامانه، زمینه توسعه بهره مندی مشتریان و جامعه ایثارگری از خدمات بازار سرمایه مهیا شود.
در این مراسم محمدعلی بخشی زاده، معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی ضمن قدردانی از حمایت های هیئت مدیره در پیاده سازی سامانه احراز هویت حضوری گفت: بانک دی در راستای افزایش تعاملات خود با بازار سرمایه زیرساخت‌های فناورانه مناسبی را توسعه داده است که امیدوارم با دیدگاه مثبت هیئت مدیره به گسترش بانکداری دیجیتال، شاهد توسعه خدمات بانک در حوزه بازار سرمایه باشیم.
در پایان این مراسم، اعضای جلسه با حضور در شعبه مرکزی بانک دی از مراحل احراز هویت مشتریان در سامانه سجام به صورت عملیاتی بازدید کردند.
گفتنی است سامانه سجام یا سامانه جامع اطلاعات مشتریان  به منظور نظم بخشی و جمع آوری اطلاعات تمامی سرمایه گذاران در زمینه بورس و اوراق بهادار ایجاد شده است که متقاضیان حضور در بازار سرمایه می‌توانند پس از ثبت‌نام اینترنتی در سامانه سجام و دریافت کد پیگیری، برای دریافت کد بورسی و فعالیت در بازار سرمایه، مراحل احراز هویت خود را در شعب بانک دی انجام دهند.
Twitter Google+ Facebook
625 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها