تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 41045 تاریخ انتشار : 10 آذر 1398

بانک ملی ایران همواره در راستای رونق تولید و حمایت از ایجاد فرصت های شغلی پایدار به واحدهای تولیدی و صنعتی سراسر کشور تسهیلات لازم را اختصاص می دهد.

 به گزارش صدای پول  از روابط عمومی بانک ملی ایران، رونق تولید به عنوان یکی از مهم‌ترین بخش های مهم پیشران‌ حرکت کشور به سمت توسعه اقتصادی است؛ بخشی که سعی شده تا با برنامه‌ ریزی‌ و پشتیبانی و حمایت های همه‌جانبه، تاثیرگذاری آن در روند حرکت توسعه اقتصادی کشور افزایش یابد.

طی سال های گذشته یکی از کارخانجاتی که توانسته با بهره مندی از حمایت ها و پشتیبانی بانک ملی ایران به رونق تولید دست یابد و تبدیل به صنعتی بومی و نیاز به واردات را کاهش دهد، شرکت پارس خزر به عنوان قطب تولید لوازم خانگی واقع در استان گیلان است.

با حمایت های صورت گرفته از ایده تا طراحی و تولید محصولات این واحد صنعتی بزرگ در داخل کشور به دست توان صنعتگران داخلی و براساس استانداردهای جهانی و با توجه به نیازهای مصرف‌کنندگان تولید و در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شود که صادرات این کالا سالانه میلیون ها دلار ارزآوری برای کشور به همراه دارد.

این کارخانه پس از نیم قرن فعالیت اکنون با حمایت های بانک ملی ایران با ایجاد چهار هزار فرصت شغلی به صورت مستقیم با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا و فراتر از استانداردهای جهانی سالانه بیش از ۳ میلیون دستگاه لوازم خانگی را تولید می کند.

حرکت گام به گام علم و تکنولوژی در بزرگترین و قدیمی ترین قطب اقتصادی شمال کشور موجب تولید بیش از ۲۰۰ نوع محصول متنوع لوازم خانگی در ۲۱ گروه تولیدی شده است.

احداله امیری رئیس اداره امور شعب بانک ملی ایران در استان گیلان با تأکید بر لزوم تأمین مالی صنایع و حمایت از تولیدکنندگان این استان اظهار داشت: برای تحقق رونق تولید در سال جاری با تأمین و تجهیز منابع لازم برای ایجاد، تکمیل، توسعه و تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی کشور در کنار صنعتگران خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: در راستای ایجاد اشتغال پایدار و تسریع رونق تولید در نظر داریم از طریق پرداخت تسهیلات در حفظ تولید و اشتغال موجود اقدام کنیم تا شاهد تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و بهبود وضعیت واحدهای تولیدی باشیم.
امیری از بانک ملی ایران به عنوان بانک حامی بخش تولید کشور یاد کرد و افزود: این بانک در پرداخت تسهیلات برای سرمایه در گردش و تکمیل طرح های نیمه تمام و اجرای طرح های توسعه ای واحدهای تولیدی که زنجیره ارزش را در استان تکمیل نمایند، همواره آماده است.

آرش فرزام صفت، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بانک ملی ایران با اشاره به این که تولید و اشتغال از ضرورت های اجتناب ناپذیر رشد و توسعه اقتصادی هر کشوری است، گفت: برای رونق و توسعه واحدهای تولیدی و حفظ اشتغال با همکاری و حمایت های بانک ملی ایران در استان می توانیم در جهت هم افزایی بیشتر در جهت رونق تولید و توسعه اشتغال قدم برداریم.

وی افزود: این استان به دلیل دسترسی به بازارهای کشور همسایه می تواند مکان مناسبی برای استقرار صنایع صادرات محور باشد که بهره برداری از چنین صنایعی ارزش افزوده و ارزآوری مناسبی به همراه خواهد داشت.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از بانک ملی ایران برای اقدامات مؤثر در حمایت از صنایع استان گفت: بیشترین قسمت مشکلات واحدهای صنعتی در گذشته نبود سرمایه در گردش و تأمین سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی و صنعتی بود که امروز با حمایت های بانک ملی ایران این واحدهای تولیدی به اوج چرخه تولید خود بازگشتند.

وی اظهار داشت: فعالیت بانک ملی ایران به‌عنوان حامی صنعت، وظیفه ای بسیار سنگین و حائز اهمیت در جهت ایجاد ارزش افزوده و توزیع عادلانه ثروت و محرومیت زدایی در مناطق مختلف کشور است.
حمایتی به وسعت یک سرزمین

Twitter Google+ Facebook
393 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها