- صدای پول - https://sedayepool.ir -

رسیدگی به امور محرومان با هیچ معادله‌ای قابل ارزش‌گذاری نیست

رئیس هیات امنای کمیته امداد بر گسترش خدمات این نهاد به اقشار مختلف مردم در مقاطع حساس تاکید کرد و گفت: ارزش کار امدادی و یاری رساندن به همنوعان، با هیچ معادله‌ای قابل اندازه‌گیری نیست.

به گزارش صدای پول از سایت خبری کمیته امداد، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن کازرونی در نشست سراسری مدیران کمیته امداد با تبریک سالروز میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها)، جایگاه امدادگری را در حد انبیاء الهی و ائمه اطهار (علیهم السلام)دانست و افزود: امدادگری به تعبیری احیای انسان است و در آموزه‌های دینی ما، نجات یک انسان، نجات کل بشریت عنوان شده است.
وی با اشاره به روایتی از امام صادق (علیه السلام) خاطرنشان کرد: ارزش اطعام یک انسان از آزادی ۱۰ نفر و ۱۰ حج بیشتر است و به همین دلیل است که پاداش امدادگری که احیای انسان است، غیر قابل محاسبه و اندازه گیری است.
رئیس هیات امنای کمیته امداد با بیان اینکه کار در کمیته امداد یک توفیق بزرگ است، ادامه داد: باید این فرصت را با خدمت‌گذاری مناسب، سریع و دقیق به نیازمندان قدر بدانیم زیرا این موقعیت دائمی نیست.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسن کازرونی با تقدیر از عملکرد مدیران پیشین کمیته امداد که این نهال خدمت‌رسان را به درختی تنومند تبدیل کردند، گفت: اقدامات کمیته امداد در دوره اخیر موجب ارتقای اعتماد عمومی و افزایش مشارکت مردم شده است و باید از این سرمایه اجتماعی مراقبت کنیم.
وی با اشاره به اقدامات کمیته امداد در امدادرسانی به مردم در سیل اخیر تاکید کرد: کمیته امداد در ارائه خدمت به سیل‌زدگان توفیق خوبی داشت و ضروری است در حوادث و مقاطع حساس دیگر، خدمات کمیته امداد اقشار مختلف مردم و غیر مددجویان را نیز در بر بگیرد.