تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 50873 تاریخ انتشار : 18 تیر 1399
مهندس محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی امروز در ساختمان ستادمرکزی میزبان دکتر سید محمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران بود.

به گزارش صدای پول از روابط عمومی و اطلاع رسانی؛ در این دیدار، مسائل کلان صنعت بیمه و لزوم همکاری سندیکایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مهندس کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی بیمه این مهم را موجب ارتقای ضریب نفوذ بیمه دانست و اذعان داشت، همکاری های سندیکایی و تشکل هایی مانند آن می توانند زمینه ساز ایجاد بسترهایی برای پیشبرد اهداف کلان صنعت شود که تبعاً به سود همه فعالان صنعت و ذینفعان آن ها خواهد بود.
دکتر کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران نیز در ادامه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده و در دست اقدام سندیکا، اظهار داشت: شرکت های بیمه می توانند با استفاده از ظرفیت هایی که همکاری های سندیکایی ایجاد می کند و با بهره گیری از فضای تعاملی این بخش، موضوعات و چالش های مهم صنعت را پیگیری و برنامه ریزی کنند. برنامه ریزی هایی که می توانند با تکیه بر خردجمعی راهکارها و راه حل های مفیدی را با اشتراک تجربیات در اختیار همه اعضا بگذارد و افق روشنی را برای صنعت بیمه که بخش تاثیرگذار و لاینفک اقتصاد کشور است ترسیم نماید.

Twitter Google+ Facebook
285 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها