- صدای پول - https://sedayepool.ir -

دومین جشنواره « فین تک فارم» با محوریت نوآوری در فناوری‌های مالی

بانک کشاورزی دومین جشنواره FintechFarm با محوریت نوآوری در فناوری‌های مالی و بانکی (فین‌تک)، با رویکرد ارائه راه کارهای خلق ارزش در اقتصاد کشاورزی را روزهای ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه برگزار می کند.

 به گزارش صدای پول  به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، این رویداد با حضور جمعی از فعالان حوزه فین‌تک و اکوسیستم کارآفرینی کشور، استارت‌آپ‌ها و کسب و کارهای نوآور و با هدف حمایت از محصولات و ایده‌های نوآورانه در راستای تجاری‌سازی و تولید محصول متناسب با شرایط روز کشور برگزار می‌شود تا علاوه بر تلاش برای ایجاد اشتغال، رونق تولید و به کارگیری و فعال‏سازی ظرفیت‏ های نهفته در کشور، زمینه ساز تقویت و حمایت از تولید داخلی و اقتصاد ملی شود.

بر اساس این گزارش، صاحبان ایده و محصولات فناورانه در حوزه فین‌تک در جشنواره FintechFarm با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در پایان طرح‌های برتر خدمات و محصولات خود را در نمایشگاهی که به همین منظور در بانک کشاورزی برگزار می‌شود، ارائه خواهند داد. همچنین طرح‌های برتر از جوایز نقدی و مزایای ویژه برای تعامل با بانک کشاورزی و اکوسیستم کارآفرینی کشور بهره‌مند خواهند شد.

این گزارش می افزاید: این رویداد با اولویت خلق ارزش در بخش کشاورزی، در محورهای پرداخت  Paytech، قرض دهی  lendtech ، تامین مالی جمعی  crowdfunding ، مدیریت سرمایه wealthtech ، رمز ارزها cryptocurrency  و بلاک چین blockchain در محل ساختمان مرکزی بانک کشاورزی برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است: مزایای شرکت در دومین جشنواره فین تک فارم بانک کشاورزی  شامل اعطای جایزه ۵۰ میلیون ریالی به طرح های‌برتر، ارائه محصولات و خدمات در نمایشگاه تخصصی Fintechfarm ، دسترسی به شبکه گسترده‌ای از بزرگترین شرکت‌ها و فعالان حوزه فین‌تک کشور، زمینه سازی برای تامین مالی و جذب سرمایه و فرصت ارائه توانمندی‌ها و هم‌افزایی با فعالان حوزه فین‌تک است.

خاطر نشان می شود  مهلت ارسال طرح ها به دبیرخانه این جشنواره تا ۲۰ بهمن ماه است و شرکت آسان پرداخت پرشین، اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی ایران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، حامیان دومین جشنواره فین تک فارم بانک کشاورزی هستند و شرکت نوآفرینان نیز مجری برگزاری این رویداد است.

برای ثبت نام و شرکت در این جشنواره به نشانی اینترنتی زیر مراجعه فرمایید:

https://bit.ly/۳anmiVQ [1]