تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 50815 تاریخ انتشار : 18 تیر 1399

مدیرعامل بانک صنعت و معدن تأکید کرد: بکارگیری فناوریهای نوین برای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان بازار سرمایه و سرعت بخشیدن به روند فرآیند ها ضروری است.

.
به گزارش صدای پول از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، دکتر مهری هفدهم تیرماه در جمع کارکنان کارگزاری بانک صنعت و معدن حضور یافته و اعلام داشت: کارگزاری ابزاری است برای مشتریان بانک در جهت تحقق شعار جهش تولید چراکه افزایش تولید بدون افزایش توان مالی شرکت ها و افزایش نقدینگی آنان امکانپذیر نخواهد شد.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن رونق بازار سرمایه را گامی مهم در جهت توسعه اقتصادی کشور دانست و گفت: نقش بازار سرمایه در شرایطی که بنگاه های اقتصادی به دلیل تحریم های ظالمانه نیازمند نقدینگی بیشتری هستند، قابل انکار نیست.
دکتر مهری ایجاد شفافیت در بازار سرمایه را یکی از اثرات فعالیت کارگزاری ها برشمرد و گفت: وجود اطلاعات بیشتر در انجام معاملات سبب تسهیل تصمیم گیری و ایجاد رقابت در بازار سرمایه می گردد.
دکتر مهری ادامه داد: تعداد شعب کارگزاری های بانک صنعت و معدن در سراسر کشور با هدف مشتری محوری و گسترش خدمات مالی و مشاوره ای در حوزه بورس و فرابورس به مشتریان افزایش یافته است و این کارگزاری ها آماده ارائه سبدی از خدمات در موضوعات مرتبط با بازارهای مالی و سرمایه ای می باشند.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس های آموزشی مرتبط با بازار سرمایه با عنوان “مدرسه سرمایه گذاری” در کارگزاری بانک صنعت و معدن اقدام مثبتی بود که سبب آشنایی بیشتر عموم با نحوه فعالیت در بورس و فرابورس خواهد گردید.
وی ضمن تأکید بر لزوم فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به مشتریان تصریح کرد: لازم است آموزش های کاربردی در حوزه بازار سرمایه برای عموم فعالان اقتصادی در دسترس باشد که این آموزش ها می تواند در زمینه آشنایی با مفاهیم بازار سرمایه، اصول سرمایه‌گذاری، خرید و فروش، تجزیه‌ و تحلیل بازار، آشنایی با سامانه های معاملاتی و معاملات آتی باشد.
دکتر مهری همچنین از لزوم بهره گیری از فناوریهای نوین در ارائه خدمات کارگزاری سخن گفت و افزود: بهره گیری از ابزارهای معاملات آنلاین و سفارشات اینترنتی، ابزارهای الکترونیکی بورس کالا، ارائه آموزش، گزارش ها و تحلیل ها توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن از جمله اقداماتی است که در این راستا قابل انجام است.
Twitter Google+ Facebook
232 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها