تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 55345 تاریخ انتشار : 31 شهریور 1399

رئیس کمیته امداد مناطق ۲۱ و ۲۲ تهران از همکاری مرکز نیکوکاری فرهنگ فاطمی برای درمان دختر بچه سه ساله کنگانی که به بیماری قلبی مبتلاست خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد،احمدعلی فعلی، گفت: یک دختر ‌بچه سه ساله کنگانی که به بیماری قلبی مبتلا است، با معرفی یکی از مؤسسات خیریه شهرستان کنگان که از سه ماهگی این کودک پی گیر درمان وی بود به یکی از شعب این خیریه برای ادامه روند درمان در تهران معرفی و خانواده این کودک با همکاری مؤسسه خیریه و مرکز نیکوکاری فرهنگ فاطمی به تهران منتقل شدند.

رئیس کمیته امداد منطقه ۲۱ و ۲۲ تهران با بیان اینکه مرکز نیکوکاری فرهنگ فاطمی پیگیر درمان این دختر بچه سه ساله است، افزود: پدر و مادر این کودک خردسال نیز بیمار و از اقشار نیازمند هستند و با کمک ۴۰ میلیون تومانی این مرکز، ودیعه مسکن و وسایل ضروری زندگی این خانواده سه نفره تأمین شد.

وی ادامه داد: همچنین اقدامات لازم برای معرفی پدر این کودک سه ساله برای اشتغال به کار و یک دستگاه چرخ خیاطی برای مادر این کودک برای فعالیت در منزل تهیه و اهداء شد.

فعلی با اشاره به گفتگو با پزشک این کودک کنگانی که قصد نداشت نامش فاش شود، بیان کرد: تا کنون با کمک های خیران ۵۵ میلیون تومان هزینه های عمل جراحی این کودک سه ساله برای عمل قلب باز پرداخت شده است و امیدواریم به زودی این کودک به جمع خانواده سه نفره خود بازگردد.

رئیس کمیته امداد مناطق ۲۱ و ۲۲ تهران با اشاره به اینکه هم اکنون ۳۰ مرکز نیکوکاری در این مناطق فعالیت می کنند،گفت:واگذاری امور به مردم، شناسایی نیازمندان واقعی محله، پیوند نیازهای محرومان محله با توانمندی های خیران محله، استفاده از حضور تخصصی خیران، تقویت همبستگی اجتماعی، افزایش اعتماد عمومی از جمله اهداف برپایی و فعالیت مراکز نیکوکاری است.

Twitter Google+ Facebook
454 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها