تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 34896 تاریخ انتشار : 19 تیر 1398

همزمان با اولین روز از هفته تأمین اجتماعی مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، مدیران ارشد سازمان و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی با حضور در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) با آرمان‌های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید پیمان کردند.

به صدای پول از گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر مصطفی سالاری در این مراسم اظهار داشت: رسالت اصلی سازمان تأمین اجتماعی خدمت به جامعه شریف کارگری است و از بدو پیروزی انقلاب خدمت شایسته به این عزیزان از سیاست‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی بوده است.

وی افزود: ۴۲ میلیون نفر از اقشار مختلف جامعه تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند و ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از این افراد مستمری بگیران هستند که سازمان معیشت آنان وابسته به سازمان تأمین اجتماعی است. از خداوند متعال می‌خواهیم که توفیق خدمت شایسته به جامعه شریف تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی را به ما بدهد.

سالاری با بیان اینکه امانتداری اموال جامعه تحت پوشش و حفظ حقوق و دارایی بیمه شدگان و بازنشستگان مهمترین مسئولیت سازمان تأمین اجتماعی است، گفت: بایستی مدیریت منابع این سازمان به درستی انجام شود تا امکان ایفای تعهدات در قبال جامعه تحت پوشش در دراز مدت فراهم شود.

وی با تأکید بر اینکه سازمان تأمین اجتماعی وظیفه حساس و مهمی بر عهده دارد، اظهار داشت: در شرایط خاصی که امروز در کشور ما ایجاد شده است، وظیفه ما سنگین‌تر است. ما برای وصول منابع و دریافت حق بیمه از واحدهای تولیدی نهایت همکاری را به عمل می‌آوریم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در پایان گفت: امروز در حرم مطهر حضرت امام (ره) با بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید پیمان می‌کنیم که برای خدمت رسانی شایسته به جامعه کارگری از تمامی ظرفیت‌ها به درستی استفاده کنیم.

Twitter Google+ Facebook
348 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها