تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 47385 تاریخ انتشار : 28 اردیبهشت 1399

بعد از ظهر امروز دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد در جلسه ای مجازی با حضور مدیران ستادی صندوق به پرسش های اعضای انجمن جانبازان نخاعی ایران پاسخ داد.
به گزارش روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، بعد از ظهر امروز و در راستای ارج نهادن به جایگاه جانبازان گرانقدر و پاسخ به سوالات و ابهامات این عزیزان پیرامون اقدامات و فعالیت های صندوق قرض الحسنه شاهد، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و مدیران ستادی صندوق با حضور در جلسه ای مجازی پاسخگوی اعضای انجمن جانبازان نخاعی ایران در سراسر کشور بودند.

در این جلسه پرسش و پاسخ مجازی، اعضای انجمن جانبازان نخاعی ایران که در اقصی نقاط کشور حضور داشتند سوالات، ابهامات و دغدغه های خود را در راستای حق عضویت و اقساط کسر شده وام پرداختی و همچنین چگونگی عملکرد صندوق مطرح نمودند که مدیرعامل صندوق بصورت تفکیک شده و تک به تک پاسخگوی کلیه سئوالات جانبازان عزیز نخاعی بود.

دکتر اسلام کریمی در ابتدای جلسه ضمن معرفی خود و وضعیت فعلی صندوق قرض الحسنه شاهد به اهم اقدامات و برنامه های این صندوق اشاره نمود.

در ادامه جلسه هر کدام از اعضای انجمن جانبازان نخاعی کشور به ترتیب سوالات خود را پیرامون نحوه پرداخت تسهیلات به اعضا، حق عضویت ها کسر شده، اقدامات صورت گرفته و برنامه های دیگر صندوق قرض الحسنه شاهد را مطرح و مدیرعامل نیز با همکاری مدیران ستادی حاضر در جلسه پاسخ تمام سوالات مطرح شده را ارسال نمود.

از مهمترین بخش های جلسه می توان به توضیحات مدیرعامل صندوق پیرامون ساختار سازمانی، وضعیت مالی، چگونگی گردش کسورات کسر شده از حقوق ماهیانه و روند پرداخت تسهیلات و شفاف سازی اقدامات صورت گرفته اشاره کرد.

یکی از مهمترین برنامه های صندوق قرض الحسنه شاهد و در راس آن دکتر اسلام کریمی به عنوان مدیرعامل در سال ۱۳۹۹ ارتباط و تعامل نزدیک تر و بیشتر با اعضای صندوق می باشد.

Twitter Google+ Facebook
396 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها