تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 38915 تاریخ انتشار : 17 مهر 1398

 

نرم‌افزار موبایلی (اپلیکیشن) تحت‌عنوان «سرزمین کودک پاسارگاد» در راستای برقراری تعامل بیشتر با کودکان و نوجوانان در بستر تلفن‌های همراه و تبلت و ارایه برنامه‌های کاربردی با هدف سرگرمی، فرهنگ‌سازی و آموزش مفاهیم بانکداری و مدیریت سرمایه، توسط بانک‌پاسارگاد بارگذاری شده‌است.

به گزارش صدای پول از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، در این نرم‌افزار بخش‌های متنوعی در حوزه‌های داستان تعاملی، بازی، آموزش طراحی و نقاشی، رنگ‌آمیزی، پخش ویدیو، کارتون و … ارایه شده‌است. تولید محتوا در راستای سرگرمی، آموزش و توانمندسازی و مهارت‌افزایی خانواده‌ها و کودکان، ایجاد محیط مجازی پاک و هوشمند برای کمک به خانواده‌ها و کودکان در دوره‌ی انفجار فناوری‌های اینترنتی، آموزش مهارت مدیریت سرمایه، تبیین نقش بانک و مفهوم پس‌انداز در زندگی به‌ویژه برای کودکان و مهارت‌افزایی در خصوص مهارت تصمیم‌گیری با داستان‌های تعاملی، فرهنگ‌سازی سبک زندگی دیجیتال، توانمندسازی و ایمن‌سازی خانواده‌ها نسبت به آسیب‌های آن، آموزش هدفمند و غیر مستقیم جهت پیشگیری از پیدایش آسیب‌های اجتماعی سبک زندگی کنونی از اهداف این نرم‌افزار است.

در این نرم‌افزار به نقش کاربردی داستان تعاملی که یکی از بهترین ابزارهای رفتارآموزی و آموزش غیر مستقیم در دنیا است، توجه ویژه شده‌است. دراین نوع داستان کاربر می‌تواند به جای شخصیت داستان، تصمیم‌گیری کرده و بر روند و پایان داستان تأثیر بگذارد.

گفتنی است نسخه Android این نرم‌افزار را می‌توان از طریق لینک https://www.bpi.ir/uploads/files/kids.bpi.apk در سامانه موبایلی بانک‌پاسارگاد دریافت کرد. نسخه IOS این اپلیکیشن نیز به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.

Twitter Google+ Facebook
351 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها