- صدای پول - https://sedayepool.ir -

توانایی ارائه تمامی خدمات بانکی مورد انتظار مشتریان را داریم

مدیرعامل ایران زمین از توانایی مجموعه ایران زمین برای ارائه تمامی خدمات مورد انتظار مشتریان خبر داد.

به گزارش  صدای پول از ایبنا، عبدالمجیدپورسعید در مراسم امضا تفاهم‌نامه بانک ایران زمین و اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار برای ارائه خدمات به اعضای این اتحادیه، اظهار داشت: با توجه به اهمیت فعالیت این اتحادیه، ما این اطمینان را می‌دهیم که از تمام توان و ظرفیت خود استفاده کنیم تا بتوانیم خدمات را به کامل‌ترین شکل به شما ارائه دهیم.

وی افزود: هر سرویس و خدمتی که در نظام بانکی به مردم ارائه می شود در بانک ایران زمین نیز وجود دارد اما نکته ای ما برآ تاکید و تمرکز داریم و از جمله نقاط قوت بانک ایران زمین است، تاکید ما بر کیفیت خدمات است.

مدیرعامل بانک ایران، ادامه داد: ما در بانک ایران زمین با استفاده از دانش مجموعه بانک، برای انتظار و نیاز مشتریان راه حلی پیدا می‌کنیم که یا ترکیب خدمات و یا خلق خدمات جدید است. مجموعه انتظارات شما را گروه ایران زمین که شامل بیمه، صرافی، کارگزاری و … است مجموعه ای خدمات به شما ارائه می شود.

پورسعید اضافه کرد: همچنین بانک ایران زمین، شرکت فناوری اطلاعاتی دارد که توانایی ارائه و تامین تمامی خدمات وجود دارد و اطمینان داشته باشید که با توجه به امکانات و شرایط با تمام توان در کنار شما هستیم.

شعبه دیجیتال گذاری از اکنون به آینده است

فرهاد اینالویی، معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین نیز در ادامه این نشست، درباره نیازسنجی و شخصی سازی خدمات در بانکداری دیجیتال، گفت: از زمانی که بحث تفاهم‌نامه با اتحادیه بارفروشان آغاز شد، نگاه از جنس شریک استراتژیک و زیرساخت های مورد تقاضا بیش از یک مشتری ساده بود.

وی افزود: بانکداری دیجیتال با بانکداری الکترونیک متفاوت است زیرا در بانکداری دیجیتال سرویس‌ها و خدمات شخصی‌سازی شده و متناسب با نیاز مشتری طراحی و در ارائه می‌شود در حالی که در بانکداری الکترونیک محصولی آماده به مشتری ارائه می‌شود.

به گفته معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، شعبه دیجیتال نیز گذاری از سیستم فعلی به سیستم آینده است. خدمات موجود وجود دارد اما کارمندی وجود ندارد. در این شعبات فقط خدمات بانکی ارائه نمی‌شود و مشتری می تواند خیل وسیعی از نیازهای خود را از قبیل بلیت سینما  و … در این شعبات تامین کند و تاکنون بانک ایران زمین در این زمینه پیش قدم بوده است.

وی در پایان از رونمایی از ۷۰ سرویس جدید در خرداد ماه سال جاری خبر داد و افزود: شعبه باید به محلی برای ارائه مشاوره به مشتریان تبدیل شود