تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 50865 تاریخ انتشار : 18 تیر 1399
نشست مشترک شهرداری تهران با رئیس اتاق اصناف تهران در راستای حل پاره ای موضوعات مرتبط با شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران و سازمان مدیریت پسماند شهر تهران برگزار و در خصوص موضوعات مرتبط بحث و تبادل نظر و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.
به گزارش  صدای پول از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، نشست مشترک معاونت خدمات شهری شهرداری تهران با رئیس اتاق اصناف تهران در راستای حل پاره ای موضوعات مرتبط با حضور قاسم نوده فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران، مهندس مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران، سیدعلی مفاخریان، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، صدرالدین علیپور، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران و حامد سلیمی مدیرکل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه شهرداری تهران صبح امروز برگزار و در خصوص موضوعات مختلف با اتاق اصناف تهران بحث و تبادل نظر شد.
در ابتدای این جلسه مهندس یزدانی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با اورژانس، شرکت آب و فاضلاب تهران، وزارت جهاد کشاورزی و… اشاره کرد و گفت:استقرار موتورآلانس در ۱۲۰ ایستگاه آتش نشانی و سوله های بحران،ایجاد و راه اندازی ۵۶ پدهلی کوپتر برای استفاده بالگردهای اورژانس، ۲۲هزار هکتار جنگل کاری در اطراف تهران و… از جمله نتایج این تفاهم نامه ها در راستای تعاملات دو سویه و خدمات رسانی بهینه به شهروندان می باشد.
یزدانی در ادامه افزود: در بحث اصناف نیز اقدامات خوبی در حال انجام است که انشالله با تعاملات بسیار خوب اتاق اصناف تهران با شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران به نتایج خوبی دست خواهیم یافت.
نوده فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران نیز ضمن تقدیر و تشکر از تعاملات شهرداری تهران با اتاق اصناف تهران در راستای حل موضوعات مشترک، گفت: طبیعتا شهرداری تهران با یکسری مشکلاتی روبروست که توسط اتاق اصناف حل خواهد شد و متقابلا اتاق اصناف تهران نیز با مشکلاتی روبروست که توسط شهرداری تهران حل خواهد شد. در واقع هم اتاق اصناف و هم شهرداری تهران نیازمند تعاملات دوسویه با یکدیگر هستند که خوشبختانه این تعاملات وجود دارد.
نوده فراهانی ،رئیس اتاق اصناف تهران نیز در این جلسه به شیوع بیماری کرونا و مشکلات اصناف اشاره کرد و گفت: شیوع بیماری کرونا منجر به آسیب و حتی ورشکستگی تعدادی از اصناف شد و اکنون برخی از واحدهای صنفی با ۵۰درصد ظرفیت کار می کنند و طبیعتا با مشکلاتی روبرو هستند.
به گفته نوده فراهانی بسیاری از کارها و اقدامات با تعاملات دو سویه قابل حل و فصل خواهد بود.
وی در ادامه به ارائه توضیحاتی در خصوص موارد مطروحه در جلسه پرداخت و نقطه نظرات خود را مطرح کرد.
مفاخریان نیز در این جلسه به ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیت های شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در خصوص اصناف با توجه به شیوع بیماری کرونا پرداخت و گفت: همکاری و تعاملات بسیار خوبی با اتاق اصناف تهران وجود دارد.
وی در ادامه افزود: با اقدامات این شرکت بزودی روند انتقال انبار تمامی شیمیایی فروشان به اتمام خواهد رسید.
همچنین در این جلسه مفاخریان به ذکر برخی از موضوعات مورد درخواست این شرکت از اتاق اصناف تهران در راستای تعاملات دو سویه این شرکت و اصناف پرداخت.
علیپور، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران نیز توضیحاتی را در خصوص فعالیت های این سازمان در راستای کاهش پسماند، تفکیک زباله از مبداء،برگزاری جلسه با اصناف مرغ و ماهی و آمادگی این سازمان برای تحویل مخازن جداگانه به این صنف و مشکلات این سازمان با اتحادیه کامیون داران در بحث پسماند ساختمانی در مسیر آبعلی و کهریزک و… پرداخت.

Twitter Google+ Facebook
713 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها