تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 37273 تاریخ انتشار : 20 شهریور 1398

چهارمین گردهمایی سراسری روسای شعب استانهای مازندران، گلستان و سمنان بانک ایران زمین با محوریت بررسی عملکرد شعب تحت پوشش با مدیر امورشعب استانها و مدیر منطقه، رؤسای شعب و مسئولین دوایر استان در محل سالن کنفرانس این مدیریت برگزار شد.

به گزارش صدای پول از  روابط عمومی بانک ایران زمین، در ابتدای این جلسه سید مهدی سلیم بهرامی مدیر منطقه ضمن ابراز خشنودی از حضور مدیر شعب استانها توضیحاتی اجمالی از آمار، عملکرد و وضعیت آموزشی و پرسنلی این استان‌ها در مدت زمان سپری شده از سال و اهداف بدست آمده ، برای حضار تشریح کرد.

در ادامه حسینی کناروئی مدیر امور شعب استانها ضمن تشکر از زحمات تمامی همکاران در جهت تحقق و پیشبرد اهداف عالیه بانک، حکم خطیبی معاون جدید منطقه را تقدیم و از وی خواست تمامی دانسته‌های علمی و تجربی خود را در جهت پیشبرد اهداف عالیه بانک بکار گیرد.

کناروئی با بیان اهمیت آموزش کارکنان در پیشبرد اهداف بانک اظهار داشت: یادگیری و افزایش سطح دانش به عنوان نیاز اساسی کارکنان است که می‌تواند موجبات بهبود «کیفیت زندگی کاری کارکنان» را فراهم و از آنان افرادی متفکر، تحلیل گر و تسهیل گر در سازمان بسازد.

در حاشیه این گردهمایی مدیر امور شعب استانهای این بانک با همراهی سلیم بهرامی مدیر منطقه از شعب منتخب بازدید و ضمن دیدار و گفتگو با همکاران خواستار تلاش و حساسیت ویژه رؤسا و کارکنان شعب نسبت به افزایش سپرده‌های قرض‌الحسنه جاری و پس‌انداز بانک شد و افزود: افزایش منابع جاری بانک در گرو سرویس‌دهی مناسب به مشتریان است و همکاران بایستی نسبت به این موضوع حساس‌تر باشند.
https://t.me/izbank

Twitter Google+ Facebook
303 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها