تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 38869 تاریخ انتشار : 17 مهر 1398

رویداد رفاتک چلنج در راستای معرفی نیازهای فناورانه بانک رفاه و با هدف مشارکت و همکاری با استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های نوآور برای رفع این نیازها، توسط رفاتک (مرکز نوآوری بانک رفاه) برگزار می شود.

 به گزارش صدای پول به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این رویداد در نظر دارد برخی از نیازها و چالش‌های بانک رفاه را به همراه رویکردهای توسعه فناوری این بانک در سه محور خدمات رفاهی به سالمندان و بازنشسته‌ها، پرداخت‌های ارزی برای گردشگران، گردشگران سلامت و روش‌های نوین نظرسنجی از مشتریان بانک از همه درگاه‌های ارتباطی (شعبه، خودپرداز، اپ، وب‌سایت و غیره) معرفی و پس از آن مخاطبان می‌توانند پرسش‌های خود را مطرح کرده و با مدیران و متخصصان بانک وارد بحث و تبادل نظر شوند.

در نهایت استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های نوآور فرصت دارند در مهلت مقرر پس از رویداد، راهکارهای پیشنهادی و طرح‌های خود را به برگزارکنندگان معرفی کنند. این راهکارها پس از ارزیابی توسط رفاتک، از ارائه‌دهندگان برترین پیشنهادات برای شروع همکاری دعوت خواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در رویداد می‌توانند با شماره‌ ۴۴۲۳۹۹۷۱ (رفاتک) تماس حاصل کرده و یا به سایت رفاتک یا شبکه اجتماعی رفاتک مراجعه کنند. گفتنی است، این رویداد قرار است روز یکشنبه ۲۱ مهر ماه سالجاری از ساعت ۱۴ الی ۱۷ در محل باغ کتاب تهران برگزار شود.

Twitter Google+ Facebook
329 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها