تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 43162 تاریخ انتشار : 24 دی 1398

دوره آموزشی بهداشت محیط کار و ارگونومی برای کارکنان ستاد و شعب استان تهران بیمه “ما” برگزار شد.
به گزارش صدای پول از روابط عمومی شرکت بیمه “ما”، در این دوره درخصوص اهمیت توجه به ایمنی در کار، عوامل آسیب رسان و خطرات بالقوه در محیط کار و همچنین ایستگاه های کاری کار با کامپیوتر مباحثی مطرح گردید.
بر اساس این گزارش، هدف از برگزاری این دوره که با تدریس دکتر ابوالفضل ذاکریان عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، آشنایی با ارگونومی شغلی و نتایج آن از قبیل بهره وری ، راحتی و رضایت شغلی و حفظ سلامت کارکنان و رعایت اصول ارگونومی کار با کامپیوتر در ایستگاه کاری نشسته بوده که در همین راستا، برای فراگیران ، مطالبی متناسب با نوع شغل و وضعیت کاری بیان شد.
دانش ارگونومی یا فاکتورهای انسانی، هر چند دارای قدمتی نه چندان دور است، ولی تا به امروز توانسته است، در بسیاری از کشورهای جهان رشد چشم گیری داشته باشد. به طور کلی این دانش با هدف بهینه سازی ارتباط و تعامل محیط و هر آنچه در پیرامون انسان می باشد، بنا نهاده شده است. این دانش سعی در بالا بردن کیفیت و بهره وری این تعامل دارد ،به طوری که با آسایش و راحتی انسان همراه باشد .با افزایش کیفیت و بهره وری انجام کارها وشغل ها، می توان ارگونومی را در حوزه های بسیار زیادی از جمله کشاورزی، بهداشت و درمان، صنایع مختلف نظامی و … مورد استفاده قرار داده و آن را با مفهوم اقتصاد، چه در سطح خُرد و چه در سطح کلان مربوط دانست.

روابط عمومی بیمه “ما”

Twitter Google+ Facebook
296 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها