تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 44513 تاریخ انتشار : 30 بهمن 1398

شهردار منطقه ۵ در روز ولادت دخت نبی اکرم (ص) با حضور در گرمخانه یلدا ، روز مادر را به بانوان این مددسرا تبریک گفت .

به گزارش صدای پول از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ ، فریدون حیدری شهردار منطقه گفت : محل این گرمخانه توسط یکی از بانوان خیر تامین شد و شهرداری منطقه ۵ نیز توانست این مددسرا را در شب های سرد سال و همزمان با شب یلدا افتتاح کند .

شهردار منطقه به تجربه خود در میانه این طرح اشاره کرد و گفت : صحبت کردن از سرما با تجربه بیرون بودن از فضای گرم در شب های سرد سال کاملا متفاوت و گاها غیر قابل تحمل است و زمانی که من این موضوع را تجربه کردم ،  ایجاد گرمخانه بانوان تبدیل به اولویتی شد که تا زمان بهره برداری ، راه اندازی و تجهیز این مددسرا با جدیت پیگیری شد .

وی در ادامه بر ضرورت توانمند سازی بانوان برای بازگشت به جامعه اشاره کرد و گفت : موضوع توانمند سازی بانوان در این گونه مراکز بسیار ضروری است و در حقیقت با این اقدام است که می توان تاکید کرد بانوان آسیب دیده اجتماعی از وضعیت کنونی رهایی می یابند. شهردار منطقه در ادامه گفت : ما نیز در تلاش هستیم با ارائه آموزش در بخش های حرفه ای به این قشر در بهبود وضعیت اجتماعی کمک کنیم و نقشی داشته باشیم . گفتنی است در این مراسم شهردار منطقه با اهدای هدیه ، ولادت حضرت زهرا (س) را به بانوان تبریک گفت.

Twitter Google+ Facebook
750 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها