تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 56629 تاریخ انتشار : 23 مهر 1399

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد گفت: حضور پرقدرت بانک شهر در شرق کشور سبب شده تا مدیریت شهری مشهد به این بانک به عنوان یک همراه توانمند در حمایت از اجرای پروژه های شهری نگاه کند.

به گزارش صدای پول از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، رضا خواجه نائینی گفت : علاوه بر قدرت انجام عملیات پولی و بانکی، رفتار اقتصادی و اجتماعی بانک شهر نیز به حرفه ای بودن این مجموعه اقتصادی اشاره دارد.
خواجه نائینی با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری مشهد همواره از سهامداری در این بانک احساس رضایت داشته است، افزود: اعتماد سازی بین بانک و مشتریان خود زمانی ایجاد می شود که بانک به عنوان یک بنگاه اقتصادی به وظایف ذاتی خود عمل کرده و خدمات را به بهترین شکل در اختیار مشتریان قرار دهد که این مهم در بانک شهر به بهترین نحو انجام می شود.
وی با اشاره به فعالیت چندین ساله بانک شهر در رابطه با جمع آوری سرمایه های خرد از بین مشتریان، خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین دلایل موفقیت بانک شهر جلوگیری از خروج سرمایه های شعب استانی به خارج از محدوده سکونت مشتریان خود است.
خواجه نائینی ادامه داد: به طور مثال، بانک شهر با جمع کردن سرمایه های خرد و ارائه آن در قالب تسهیلات مختلف به مدیریت شهری سبب شده است تا شهرداری نیز بتواند با دارایی خود شهروندان، خدمت رسانی بهتری را در امور عمرانی، خدماتی، ترافیکی و… برای ایشان به ارمغان آورد.
معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد با بیان اینکه بانک شهر با ارائه خدمات در حوزه بانکداری الکترونیک توانسته مشتریان بیشتری را جذب کند، تصریح کرد: گسترش فناوری اطلاعات و ارائه به روز ترین خدمات بانکی از مهم ترین مولفه هایی است که بانک شهر با توجه ویژه به آنها توانسته محبوبیت خود را در شبکه بانکی افزایش دهد.
معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد با بیان اینکه غیر از مشهد بانک شهر در توسعه دیگر کلانشهرهای کشور نیز نقش بسزایی ایفا کرده است، خاطر نشان کرد: اگر به فعالیت های بانک شهر در کلانشهرها دقت کنیم خواهیم دید که در بسیاری از پروژه های کلان که نیاز مبرم به یاری یک بنگاه اقتصادی داشته اند حضور پرقدرت بانک شهر در کنار مدیریت شهری راهگشا بوده است.
Twitter Google+ Facebook
265 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها