تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 50845 تاریخ انتشار : 18 تیر 1399
 مدیرعامل ، اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران شرکت بیمه ایران معین در سفر به شهرستان ماکو، ضمن بازدید از شعب، با کارکنان و شبکه فروش این شرکت دیدار و گفتگو کردند .
  به گزارش صدای پول به نقل از تصویر روز در این نشست صمیمانه، دکتر داریوش محمدی مدیر عامل شرکت بیمه ایران معین ضمن تشریح سیاست های کلان و برنامه های آتی شرکت، به تشریح نقاط قوت و ضعف شبکه فروش در منطقه آزاد ماکو پرداخت و از نقش موثر و سازنده نمایندگان در احیای بازار و ارتقای جایگاه شرکت تقدیر و تشکر کرد.

داریوش ‎محمدی ابراز امیدواری کرد: با انسجام  و همدلی کلیه همکاران و نمایندگان شرکت، دوره جدیدی از موفقیت های بیمه ایران معین آغاز گردد.
مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین همچنین توجه به معیشت و رفاه کارکنان و بازنگری در اختیارات شعب و شبکه فروش به منظور تسهیل و روان سازی فروش توسط نمایندگان را از راهبردهای اصلی شرکت عنوان کرد.
‎محمد باقر طبیعی نژاد «معاون حقوقی و هماهنگی امور استان ها، شعب نمایندگی های بیمه ایران» نیز که هیات مدیره شرکت بیمه ایران معین را در این سفر همراهی می کرد در این دیدار گفت: بیمه ایران معین با تیم جدید مدیریتی خود گام های بزرگی را با همکاری شعب و نمایندگان فروش در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برداشته است و اظهار امیدواری کرد که با حمایت بیش از پیش بیمه ایران، همکاری های فیمابین دو شرکت گسترش یابد.
به گزارش تصویر روز ‎در این نشست نمایندگان و کارکنان شرکت درخصوص وضعیت بازار منطقه و چالشهای موجود، بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات به بیمه گذاران و سایر موضوعات به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
Twitter Google+ Facebook
437 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها