تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 41022 تاریخ انتشار : 9 آذر 1398

مدیرعامل بانک توسعه تعاون به‌اتفاق سید باقر فتاحی و امیرهوشنگ عصارزاده اعضای هیات مدیره روز چهارشنبه ششم آذرماه از شعب مرکزی، خلیج‌فارس و امام خمینی در شهر بندرعباس بازدید به عمل آوردند.

 به گزارش صدای پول، حجت اله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در این بازدید به‌اتفاق هیأت همراه، عملکرد این شعب را به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیر جاری، ضمانت‌نامه‌ها، امور ارزی و سایر آمارهای مربوطه موردبررسی قراردادند.

وی با اشاره به نقش خطیر بانک توسعه تعاون در حمایت از طرح‌های اشتغال‌زا در این رابطه افزود: شناسایی طرح‌های اقتصادی اشتغال‌زا از مهم‌ترین اولویت‌های این بانک در چهارچوب ضوابط و مقررات است و تلاش لازم به‌منظور پشتیبانی و حمایت ازاین‌گونه طرح‌های تعاونی و اقتصادی سبب تقویت هرچه بیشتر فعالیت‌های اقتصادی در جهت توسعه مناطق مختلف خواهد شد.

ایشان همچنین نقش بانک توسعه تعاون را در حمایت از طرح‌های بزرگ ملی نیز مهم خواند و دراین‌ارتباط خاطرنشان کرد: پشتیبانی و حمایت از طرح اشتغال پایدار و اشتغال روستایی و عشایری، طرح خرید تضمینی گندم، طرح ازدواج زوج‌های جوان، حمایت از مددجویان کمیته امام (ره) و سازمان بهزیستی در زمره طرح‌هایی است که در طی چهار سال اخیر موردحمایت جدی این بانک بوده است.

مهدیان ضمن تأکید بر مدیریت صحیح منابع و مصارف در این خصوص گفت: شناسایی دقیق فعالیت‌های اقتصادی مختلف و تزریق به هنگام منابع کارگشا در چرخه فعالیت تخصصی آنها موتور محرکه رشد و توسعه اقتصادی و موجب تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای رونق تولید است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در ادامه افزود: بسته‌های خدماتی این بانک در جهت تأمین نیازها و مطالبات اقشار مختلف اجتماعی و فعالین اقتصادی در بخش‌های گوناگون طراحی گردیده است و از ظرفیت مناسبی در راستای گسترش اشتغال در اقصا نقاط کشور برخورداراست.

گفتنی است طی جلسه‌ای روسای این شعب پیشنهادها و درخواست‌های خود و همکاران شعبه را با مهدیان و اعضای هیات مدیره مطرح و سپس راهکارهای لازم از سوی آنها در موارد مختلف مطرح شد.

همچنین مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جمع همکاران شعب مرکز استان هرمزگان در بندرعباس ضمن تقدیر از تلاش‌های همکاران شاغل در شعب افزود: مدیران ارشد بانک به‌صورت مستقیم و از نزدیک در جریان عملکرد تمامی شعب قراردادند. ضمناً ایشان بر آمادگی و استقبال مدیران ارشد ستادی جهت کمک به ارتقای عملکرد شعب تأکید کرد.

در این بازدید سید عنایت خداکرم پور مدیر شعب استان هرمزگان، جهانبخش رشیدی معاون اعتباری و حقوقی، سید هادی حسینی رئیس حوزه حراست و پیوند ترابی بازرس استان هیات عالی بانک را در دیدار با مسئولان و کارکنان این شعب همراهی کردند.

Twitter Google+ Facebook
354 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها