تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 50250 تاریخ انتشار : 11 تیر 1399

مسائل و مشکلات محله آپادانا با حضور دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، شهردار و معاونان منطقه۵ ، شورایاران و جمعی از شهروندان محله آپادانا بررسی شد .
به گزارش صدای پول از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، شهردار منطقه۵، گفت: شهرک‌ها برای شهرداری‌های مناطق بسیار ارزشمند هستند.
فریدون حیدری افزود: شهروندان در هر نقطه‌ای از شهر و شهرک برای ما مهم هستند و نگاه شورای شهر و شهرداری دراجرای پروژه‌های کوچک مقیاس، می‌تواند در رفع مشکلات شهرک و محلات کارگشا باشد.
حیدری خاطر نشان کرد: در شهرک‌ها بخش‌های خدماتی نظیر مراکز تجاری، درمانی، ورزشی و فرهنگی تعیین شده است و شورایاری می‌تواند با دسترسی به مراکزی مثل شورای شهر و شهرداری پروژه‌های مورد نیاز محله‌ها را مشخص کنند.
او بر پیشبرد مطلوب خدمات‌رسانی به شهروندان تاکید کرد و گفت: با تعامل بیشتر و ارائه طرح‌های موثر علاوه برمرزبندی و تعیین نقش هر قسمت در اجرای وظایف، زمینه‌های همکاری نیز مشخص می‌شود.
*نگهداری از فضای سبز
در این جلسه عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران نیز گفت: شهرک‌ها ایده‌های خوبی برای اداره شهر هستند، شهرک آپادانا قدیمی ترین شهرک در تهران است و نیاز به تعریف‌های روشن‌تری از تقسیم وظایف دارد چون با بحران مدیریت تصمیم گیری مواجه است.
احمد مسجد جامعی نگهداشت فضای سبز شهرک آپادانا را ضروری دانست و گفت: طبیعت و فضای سبز برای شهرها بسیار مهم و جزو اولویت‌ها است. ما نسبت به خشک شدن حتی یک درخت هم بی تفاوت نیستیم. آپادانا باید نگین سبز تهران باقی بماند.
او اظهار داشت: جمعیت و مرغوبیت زمین محله آپادانا سرمایه‌هایی هستند که با استفاده از آن می‌توان مشکلات را حل کرد .‌باید به شیوه‌های جدید استفاده از ظرفیت‌های هنری- فرهنگی اندیشید و برای آینده برنامه داشت.

*سرمایه‌گذاری در فضاهای فرهنگی
رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه فضای سبز جزو دارایی شهر تهران و حفظ آن ضررورت دارد، گفت: طبق تفاهم نامه آبفا قرار است، میزان مشخصی از آب تصفیه خانه اکباتان برای آبیاری فضای سبز استفاده شود .
آرش حسینی میلانی افزود: محله آپادانا، جزو محلاتی است که با ارائه آموزش ظرفیت اجرای طرح کاپ را دارد.
اوگفت: شورایاری و هیات مدیره شهرک آپادانا می‌توانند، با وحدت رویه و تعامل سازوکارهای مناسبی برای سرمایه‌گذاری در فضاهای فرهنگی را فراهم کنند.

Twitter Google+ Facebook
358 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها