تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 37200 تاریخ انتشار : 13 شهریور 1398

در راستای توسعه امکانات خدمات بانکداری‌الکترونیک و رفاه حال مشتریان، امکانات جدید به سامانه همراه بانک پاسارگاد (موبایل بانک) افزوده شد.

 به گزارش صدای پول  و به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، امکاناتی از قبیل ثبت مبلغ چک، پرداخت قبض مستمر همراه اول، امکان شارژ مستقیم و دریافت رمز دوعاملی در خدمات سپرده همراه بانک افزوده شد.

بر اساس این خبر، پیش از این نیز از طریق همراه بانک‌پاسارگاد، در بخش خدمات سپرده امکاناتی از قبیل مشاهده فهرست و جزئیات سپرده‌ها (موجودی، شماره شبا و…)، مشاهده صورت‌حساب سپرده‌ها به همراه نمودار گردش سپرده، امکان یادداشت‌گذاری بر روی گردش سپرده، انتقال وجه داخلی و بین بانکی (پایا و ساتنا)، انتقال وجه مستمر (دوره‌ای) داخل بانکی و بین بانکی و پرداخت قبض با سپرده ارایه می‌شد.

همچنین در بخش خدمات کارت، مشاهده موجودی کارت (کلیه کارت‌های بانک پاسارگاد (، انتقال وجه کارت به کارت (کارت‌های پاسارگاد و برخی بانک های عضو شبکه شتاب طرف قرار داد)، پرداخت قبض (با امکان اسکن بارکد قبض برای گوشی‌های اندروید و آی او اس)، خرید شارژ تلفن همراه (ایرانسل، همراه اول و رایتل)، مسدود کردن کارت (کارت‌های بانک پاسارگاد)، دریافت ده گردش آخر کارت (کارت‌های بانک‌پاسارگاد) و امکان دریافت موجودی کارت (کارت‌های بانک‌پاسارگاد) امکان‌پذیر است. مشاهده فهرست تسهیلات و جزئیات آنها و پرداخت قسط از جمله خدماتی است که در بخش خدمات تسهیلات همراه‌بانک پاسارگاد قابل دریافت است. امکان دریافت رمز یکبار مصرف کارت، امکان تبدیل شماره کارت به سپرده و شبا (تبدیل شبا، سپرده، کارت)، امکان دریافت فایل اکسل و پی دی اف گردش سپرده و … از دیگر امکانات این برنامه است.

مشتریان می‌توانند ابتدا با مراجعه به نزدیک‌ترین شعبه بانک‌پاسارگاد، نسبت به دریافت رمز همراه ‌بانک اقدام کنند و پس از دریافت برنامه همراه بانک پاسارگاد از طریق سایت بانک‌پاسارگاد به نشانی www.bpi.ir/mobilebank ، با وارد کردن شماره مشتری به‌عنوان نام کاربری و رمز دریافت شده از  شعبه، وارد این برنامه شوند.

مشتریان می‌توانند برای اطلاع از سایر خدمات متنوع ارایه شده در همراه بانک پاسارگاد به سایت این بانک مراجعه و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره ۸۲۸۹۰ تماس حاصل کنند.

Twitter Google+ Facebook
310 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها