تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 40584 تاریخ انتشار : 25 آبان 1398

براساس گزارش مرکز آمار متوسط قیمت یک متر مربع واحد مسکونی در پایتخت در تابستان ۱۳ میلیون و ۶۸۷ هزار و ۳۰۰ تومان بوده که نسبت به فصل قبل ۴.۵ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل ۸۰.۱ درصد افزایش داشته است.

به گزارش  صدای پول از ایبِنا، براساس گزارش مرکز آمار، متوسط قیمت فروش هر مترمربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در شهر تهران در تابستان سال جاری ۱۸ میلیون و ۶۶۰ هزار و ۴۰۰ تومان با میانگین مساحت ۲۷۰ مترمربع بوده است که نسبت به فصل قبل ۱۰ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل ۱۳۱.۷ درصد افزایش داشته است.

متوسط قیمت فروش هر مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در شهر تهران ۱۳ میلیون و ۶۸۷ هزار و ۳۰۰ تومان با میانگین مساحت ۸۶ مترمربع و متوسط عمر بنای ۱۱ سال بوده است که نسبت به فصل قبل ۴.۵ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل ۸۰.۱ درصد، افزایش داشته است.

متوسط مبلغ اجاره ماهانه به علاوه سه درصد ودیعه پرداختی برای اجاره یک مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در شهر تهران ۴۳ هزار و ۵۴۲ تومان با میانگین مساحت ۸۲ مترمربع و متوسط عمر بنای ۱۴ سال بوده است که نسبت به فصل قبل ۸.۱ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل ۳۱.۲ درصد، افزایش داشته است.

Twitter Google+ Facebook
301 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها