تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 51448 تاریخ انتشار : 24 تیر 1399

در راستای تدابیر شبکه بانکی جهت مقابله با شیوع بیماری کرونا، سقف خدمات مبتنی بر کارت افزایش یافته و خدمات غیرحضوری در بانک توسعه تعاون گسترش می‌یابد.

با توجه به روند صعودی ویروس کرونا در کشور و خطر ابتلا به این بیماری در اماکن و فضاهای پوشیده، و در راستای کاهش مراجعات حضوری به شعب، بانک توسعه تعاون همگام با شبکه بانکی، ضمن تأکید بر ارائه هرچه بیشتر خدمات غیرحضوری به هم وطنان، سقف خدمات مبتنی بر کارت را افزایش می‌دهد.

?براین اساس، سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه‌های اینترنتی و خودپردازهای بانک توسعه تعاون از مبلغ ۳۰ میلیون ریال در هر شبانه‌ روز از مبدأ هر کارت به ۶۰ میلیون ریال افزایش یافت.

?همچنین سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت از طریق پرداخت‌سازها از ده میلیون ریال به سی میلیون ریال با حصول اطمینان از انطباق شماره ملی دارنده کارت و شماره ملی دارنده سیم کارت انجام دهنده تراکنش قابل افزایش است.

?با توجه به خطرات ناشی از سوء استفاده‌های احتمالی در صورت عدم اعمال کنترل فوق، افزایش سقف انتقال وجه مجاز نیست.

?در همین راستا، امکان تمدید تاریخ انقضاء کارت‌های بانکی بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتری به مدت یک سال و تا اطلاع ثانوی فراهم گردیده است. در راستای حفظ امنیت حساب‌های مشتریان، اقدامات لازم برای احراز هویت غیرحضوری در شعب صورت می پذیرد.

?گفتنی است با توجه به روند صعودی و شروع موج دوم بیماری کرونا در کشور و در راستای مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع این ویروس، بانک توسعه تعاون همگام با شبکه بانکی بر ارائه هرچه بیشتر خدمات غیرحضوری به منظور تسهیل استفاده هم‌وطنان از درگاه‌های غیرحضوری و کاهش مراجعات حضوری مردم به شعب و دستگاه‌های خودپرداز، تمرکز می‌نماید.

#بانک #توسعه #بانک_توسعه_تعاون #خدمات #کرونا #بانکی #غیرحضوری #تعاون

آدرس کوتاه شده: https://ttbank.ir/s/mfanuL

Twitter Google+ Facebook
350 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها