تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 39050 تاریخ انتشار : 21 مهر 1398

۲۰ گروه ارزیابی و پرداخت خسارت سیار بیمه ایران، برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی، رهسپار مناطق مرزی غرب و جنوب کشور و مسیرهای منتهی به آن شدند.

 به گزارش صدای پول  از روابط عمومی بیمه ایران، در مراسمی که با حضور محمد رضایی سرپرست شرکت سهامی بیمه ایران و اعضای هیات مدیره و مدیران این شرکت برگزار شد، این ۲۰ گروه به مسیرهای راهپیمایی اربعین اعزام شدند.

رضایی در این مراسم در سخنانی گفت: برای خدمات رسانی بهتر به میلیون‌ها زائر کربلای معلی، این گروه‌های سیار برای کارشناسی و پرداخت خسارت تصادفات احتمالی در مسیر زائران اربعین و در مناطق مرزی شلمچه، چزابه، مهران و خسروی مستقر می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه در خصوص میزان پرداخت خسارت هیچ محدودیتی برای گروه‌های اعزامی وجود ندارد، گفت: با توجه به اختیارات تامی که به کارشناسان اعزامی تفویض شده است، علاوه بر کاهش فرآیند بررسی و برآورد زیان وارد شده، پرداخت خسارات به طور الکترونیکی و در محل وقوع حادثه به حساب زیاندیدگان انجام خواهد شد.

عضو هیات مدیره بیمه ایران افزود: زائران در صورت بروز تصادف، می‌توانند با شماره ۰۹۶۶۸ تماس بگیرند تا نزدیک‌ترین گروه سیار به آنها معرفی شود.

Twitter Google+ Facebook
325 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها