تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 39062 تاریخ انتشار : 21 مهر 1398
فولاد خراسان برای سومین بار به عنوان واحد نمونه استاندارد استان معرفی شد و تندیس و لوح تقدیر این جایزه کیفیت ملی را کسب کرد.
 به گزارش صدای پول،  در مراسمی که به مناسبت گرامی داشت هفته استاندارد، با هدف معرفی و تقدیر از واحدهای نمونه استاندارد، از سوی اداره کل استاندارد استان خراسان رضوی، برگزار شد،  شرکت مجتمع فولاد خراسان به عنوان واحد نمونه استانی انتخاب و معرفی گردید.
این مراسم در روز چهارشنبه ۱۷ مهر ماه سال جاری با حضور مدیران شرکت های تولیدی و صنعتی استان در محل همایش های دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.
معاون برنامه ریزی و فناوری فولاد خراسان با اشاره به تجهیز آزمایشگاه های مجتمع به فناوری های قابل اتکا و تجهیزات  روزآمد در فولاد خراسان، گفت: پایبندی نیروهای متخصص به موازین فنی و نیز فناوری، ماشین آلات و دستگاه هایی که در تولید محصولات فولاد خراسان به کار می رود، باعث شده محصولات تولیدی این شرکت نظر کیفیت در سطح بالایی قرار داشته باشد.
مهندس اسماعیلی افزود تعهدات و ارزش هایی نظیر مشتری مداری ،خلاقیت، نوآوری و دانش محور بودن در کنار تولید محصولات با کیفیت و استاندارد بالا همواره مورد توجه فولاد خراسان قرارداشته است و نشان ملی استاندارد نتیجه کار گروهی و مسئولانه همه بخش های تولیدی، کنترلی، پشتیبانی های فنی و ستادی شرکت است که در جایزه استاندارد تجلی یافته است.
وی با اشاره به ثبات و استمرار کیفیت در فولاد خراسان و انجام تست های مستمر چه در حیطه آنالیزهای شیمیایی و چه از حیث خواص مکانیکی محصول گفت: ارزیابی های کیفی بر اساس مطابقت مشخصات فنی محصولات شرکت با الزامات استاندارد ملی ایران (نداشتن هیچ نمره منفی در بازه ۵ ساله بر اساس نمونه برداری طرح طاها)، سطح تکنولوژی، نظام های ملی و بین المللی: کیفیت، آزمایشگاهی، انطباق محصول با استانداردهای منطقه ای و بین المللی سنجش، رضایت و شکایت مشتری، زیست محیطی، ایمنی و بهداشت شغلی، انرژی، آموزش، میزان صادرات، تحقیق و پژوهش و غیره صورت گرفته است.
وی با اشاره به تداوم صادرات فولاد خراسان و رضایت مشتریان بروزن مرزی این شرکت، افزود: محصولات فولاد خراسان به کشورهای حوزه خلیج فارس، عراق، افغانستان، پاکستان، کشورهای CIS و حتی قاره آفریقا صادر می شود.
فولاد خراسان با ظرفیت تولید سالانه ۱.۴ میلیون تن فولاد خام و بیش از ۶۰۰هزار تن مقاطع سبک ساختمانی، بزرگ ترین مجتمع تولید کننده فولاد در شرق کشور است.
Twitter Google+ Facebook
336 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها