تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 37404 تاریخ انتشار : ۲۵ شهریور ۱۳۹۸

این شرکت در راستای تحقق سیاست مشتری مداری و بهبود در روند ارائه خدمات و جهت آگاهی از پیشنهادات، انتقادات، سوالات، شکایات و همچنین تسهیل دسترسی و پاسخگویی سریع مشتریان به راه اندازی شماره تلفن سراسری ۱۵۷۲ اقدام کرد.

به گزارش صدای پول از روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، مشتریان و مخاطبان عزیز فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش می توانند  از طریق تلفن ثابت و همراه خود و بدون نیاز به شماره گیری کد شهر با شماره “۱۵۷۲” تماس حاصل نمایند و نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با همکاران ما در میان بگذارند.

شایان ذکر است؛ علاوه بر امکان مکالمه با اپراتورهای افق کوروش، پیام افراد در سیستم تلفن گویای صدای مشتری ضبط می گردد و همکاران واحد پس از بررسی پیام ها تا حداکثر ۲۴ ساعت کاری جهت تکمیل و ارجاع پرونده با مشتریان تماس حاصل می نمایند و تا حداکثر ۷۲ ساعت کاری پاسخ واحدهای مربوطه به آن ها اعلام می گردد.

Twitter Google+ Facebook
37 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها