تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 41016 تاریخ انتشار : ۹ آذر ۱۳۹۸

 

شرکت سهامی بیمه “ما” در راستای تکریم ارباب رجوع و بهبود عملکرد خود، اپلیکیشن مدیریت هوشمند و ارزیابی عملکرد بیمه “ما” را پس از ستاد و شعب سراسر کشور در دفاتر نمایندگان خود راه اندازی می کند.
به گزارش صدای پول از روابط عمومی ، شرکت بیمه “ما” با هدف تحول در مدیریت تمام عناصر سـازمان وهمچنین بهبود فرآیندهای موجود بین بیمه گر وبیمه گذار نسبت به طراحی و راه‌اندازی اپلیکیشن مدیریت هوشمند و ارزیابی بیمه “ما” در دفاتر نمایندگان سراسر کشور اقدام خواهد کرد.
در فاز اول این اپلیکیشن با توجه به اهمیت موضوع دریافت سریع و بر خط نظرات کلیه مراجعین اعم از بیمه‌گذاران، زیان دیدگان و بیمه‌شدگان از کیفیت خدمات دریافت شده ، با همکاری شرکت آلونی و با شناسـنامه دار کردن تمـام عناصـر سـازمان اعـم از پرسـنل، نمایندگان، امـوال، اماکـن وبیمه گـذاران وایجاد امکان نظرسـنجی با اسـکن QR کـد توسـط بیمه گـذاران اقدام به ارزیابی عملکـرد نماینـدگان، شعب و پرسـنل بیمه “ما” شده است.

 

Twitter Google+ Facebook
38 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها