تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 44868 تاریخ انتشار : ۷ اسفند ۱۳۹۸

 

بانک‌پاسارگاد از کلیه مشتریان خود دعوت می‌کند با بهره‌مندی از خدمات ارایه شده در سامانه‌های بانکداری‌الکترونیک، از تردد غیرضروری و مراجعه به شعبه‌های بانک خودداری کنند.

به گزارش صدای پول از  روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، بانکداری‌الکترونیک، ابزاری است که با ارایه انواع خدمات بانکی می‌تواند مراجعه به شعبه‌های بانک را به حداقل رسانده و نقش مهمی در افزایش ایمنی و سلامت مشتریان ایفا کند.

بر اساس این خبر، به‌منظور جلوگیری از شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا، لزوم رعایت بهداشت و پرهیز از رفت و آمد غیرضروری، مشتریان بانک‌پاسارگاد می‌توانند با استفاده از سامانه بانکداری‌مجازی، سامانه همراه‌بانک ‌پاسارگاد، سامانه پرداخت‌همراه پاسارگاد، برنامه کیپاد و خدمات ارایه شده در سایت بانک، انواع خدمات بانکی مربوط به سپرده، کارت، تسهیلات، چک، خدمات ارزی و … را دریافت کرده و به این ترتیب تا حدامکان از مراجعه به شعبه‌ها خودداری کنند.

مشتریان می‌توانند برای اطلاع از نحوه بهره‌مندی از سامانه‌های یادشده به سایت این بانک به نشانی https://www.bpi.ir مراجعه و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره ۸۲۸۹۰ تماس حاصل کنند.

Twitter Google+ Facebook
37 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها